Sunnere vaner med rawcakes!


Et av mine nyttårsforsetter for 2012 er sunnere snacksvaner og mer aktivitet. Det må være overkommelige mål og noe som holder i lengden da jeg ikke kan leve uten snacks og søtsaker. Vi har vært fryktelige til å skeie ut i helgene, men nå er potetgull byttet ut med dip og grønnsaker, og søtsakene er byttet ut med rawcakes. Kaken på bildet laget jeg i går og den smakte fantastisk! Oppskriften er hentet fra boken Rawcake av Caroline Fibæk. Den er lagt på friske bær, nøtter, avokado, kokosolje, raw kakaopulver og dadler blant annet. Den smakte over all forventning og hele familien elsket den. Jeg gleder meg til å ta fatt på de andre oppskriftene. Hvis du vil prøve noen oppskrifter ligger det noen ute på Caroline Fibæk sin blogg samt i den nyeste utgaven av Kamille.

Ha en riktig fin lørdag. Vi skal ut på tur i det nydelige snøværet idag!

Kommentarer

Populære innlegg