Reneè lykken!

Vel hjemme fra påskeferie i Stockholm, en fantastisk tur med nydelig vær, deilig mat og god drikke til. Vi har kost oss hele familien hos Anders sin bror med familie!




På lørdagen hadde jeg planlagt et besøk til Farsta (hvor Anders sin søster bor), da jeg visste at Reneè Voltaire hadde en butikk i Farsta centrum. Det tok litt tid å finne butikken, da dette kjøpesenteret er enormt stort, og på veien dit fant vi også Voltaires egne kafè, helt fantastisk. Det passet ikke med et besøk der denne gangen, men i juni skal jeg garantert spise lunsj på dette stedet! Jeg fant butikken til slutt og kjøpte med meg Snabb Miso, Bokhvetecrunch og Raw cacoa powder. Bokhvetecrunchen er helt fantastisk, og til frokost idag stakk Olivia av med bollen min, da dette virkelig falt i smak hos henne også!


































Siste dagen i påsken, men jeg har også fri imorgen da det er planleggingsdag i barnehagen! Dagen skal nytes til det fulle og jeg har allerede bestilt skyfri himmel og sol!






Kommentarer

Populære innlegg