torsdag 25. november 2010

Barnslig jul!

Her er julepynten jeg kjøpte på Rusta tidligere i høst.
Jeg har gledet meg som et lite barn til å henge opp disse.
De var egentlig ment til juletreet, men jeg synes de gjorde
seg veldig godt i denne rammen som jeg fant på Fretex for en god
stund tilbake.





jul10 015


Nå blir det en kopp med peppermyntete for å pleie min såre hals,

før det bærer rett til sengs for min del!

I morgen er det kurs med jobben, og det innebærer masse god mat,

fin start på fredagen og helgen som kommer!

Ønsker dere alle en fin kveld videre og god helg!

2 kommentarer:

  1. Så søte!
    God bedring & kos deg i helgen.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Hei!! Så artig julepynt!!Det gjorde seg med de søte fargene i den fine rammen;)jeg tar en titt igjen siden og legger meg til som følger..God bedring!!!
    klemmer Annveig;)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!