onsdag 21. april 2010

Make over: Ikea malm-kommode blir pikedrøm!

Denne Malm- kommoden fra Ikea stod
i kjelleren og ble ikke brukt til annet enn å oppbevare
skiklær og julepynt.
Jeg ville gjerne lage en litt morsom kommode til oppbevaring av Olivias
klær, da den hun har nå er litt tråkk i skuffene ( siden den er over 100 år gammel).
Slik ble den: malt med fargen Roseblad fra Sens
og dekoren er fra Panduro.


Jeg var så ivrige etter å vise resultatet at
jeg har listet meg rundt på rommet i kveld etter
sengetid for å få dette klart.
Hun sover tydligvis godt, for vi har flyttet den gamle kolossen,
bært inn denne, flyttet alle klær over og tatt bilder uten at hun
har våknet!










10 kommentarer:

  1. Sååå fin! Kan tenke meg det er en liten jente som blir glad når hun våkner!

    Kos deg i kveld!

    SvarSlett
  2. kjempe fin:) pusset du den først eller?

    SvarSlett
  3. den ble knallfin - tipper en liten pike vil bli glad no...

    SvarSlett
  4. Herlig ♥ den ble vel passe prinsesse-verdig eller, hihi:o))
    Regner med at det er ei som blir fornøyd når hun våkner i morgen:o))

    Klem LIne

    SvarSlett
  5. Knalltøff snuppa. Skal si du står på med malekosten for tiden :D Men hvordan fikk du malingen til å sitte? Jeg synes disse møblene til Ikea er litt vanskelige å male siden overflaten er så glatt som den er.

    Håper du får en fin fin helg med dine kjære :)

    SvarSlett
  6. Den ble jo bare kjempe søt =)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  7. Så fin den ble! Likte fargen veldig godt.

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!