Neste prosjekt-gjesterom!

Snart ferdig trimrom betyr snart påbegynt gjesterom.
Vi skal lage et gjesterom der vi hadde det gamle trimrommet,
og jeg har funnet noen flere bilder til inspirasjon.
Sist gang jeg viste inspirasjonsbilder til gjesterommet
gikk det mye i lilla, hvitt, rosa og grått,
men jeg tror jeg skal velge den kombinasjon på kontoret, som
også skal få seg en mini-makeover i løpet av våren!
Og så blir det grønnblå nyanser på gjesterommet i
kombinasjon med hvitt og gull.
Nå har jeg mange små prosjekter på gang, og det føles
deilig å male farger! Nå blir det mer farger i huset fremover, både
på møbler, tak og vegger!










Ha en fin kveld alle sammen, mulig det blir litt maling på meg ikveld.
Er ferdig med Olivias rosa benk, lekegrinden er ryddet bort og benken står og stråler
i hjørnet på stua!
Imorgen blir det å jakte på et lite bord og en hylle som jeg også har tenkt til å ha der.
Skal bli så artig med en egen liten kosekrok bare for henne i stua vår. Tenker det
blir stor stas når hun får besøk av andre smårollinger. Nå er trollet i seng, og ho mor skal
småfikse litt her i huset før det blir sofakroken og varm kopp te, før jeg stuper i loppekassa!

Alle bilder fra Weheartit.com

Kommentarer

  1. Gud så effektiv du er..:) Hadde jeg bare hatt samme pågangsmot!
    Ha en fin fin kveld!
    Løveklem!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg