onsdag 23. september 2009

Skatter fra Farmors loft 2

La meg få presentere "haugen" som jeg skal boltre meg i fremover!

Høy pidestall og et lite søtt skap!

Skap som jeg skal ha i spisestuen
Vindussprosser som jeg skal finne på noe gøy med!


Det grønne sminkebordet som skal bli helt fabelaktig når jeg er ferdig med det!
I speilbildet fikk jeg med en stor kvist jeg fant i hagen i sommer som jeg også har planer for!
Speilet hører til sminkebordet.



Som dere ser har jeg litt å gjøre fremover! Og det vil bli innlegg fortløpende etterhvert som prosjektene ferdigstilles, men ha tålmodighet. Jeg har et vaskerom som skal pusses opp også, og litt annet småtteri!




16 kommentarer:

  1. Wow! Det må jeg si! Hediggris...hihi

    SvarSlett
  2. Jo jo jo, så heldig du er. Det der varjo virkelig ett skattkammer :)
    Klæm fra Susanne

    SvarSlett
  3. Oi...der har du mange fine skatter å pusle med fremover :) Skal si du har vært heldig!
    Ha en super dag.

    SvarSlett
  4. wow! så masse fint. Ja, nå har jo du litt på pusle med... Gleder meg til å se resultatene.

    Ha en strålende dag!
    BEate

    SvarSlett
  5. Åhh så mye lekkert .. Så heldig du er :))
    Gleder meg til å se bilder etterhvert..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Du har vært bra heldig:)
    Gleder meg til og se hvordan det blir....
    Ha en fin dag
    klem edda

    SvarSlett
  7. Oi, så mye flott! Så heldig du er:)

    SvarSlett
  8. Å så heldig du er! Skulle ønske jeg hadde et loft jeg kunne boltre meg litt på.. Gleder meg til å se hvor flott det blir :)

    klem C

    SvarSlett
  9. Så bra!
    Nå ble jeg lettet og glad. Gleder meg til å se i morgen. :)
    Klem A

    SvarSlett
  10. Så mange fine skatter! Vi har faktisk en prikk lik pidestall. en fot knakk i flyttingen, men håper på å reparere den snart

    SvarSlett
  11. Denne stabelen misunner jeg deg ;)
    Så mye fine ting.
    I tilegg må jeg bare si at din nye header er
    bare kjempelekker.

    Ha en forsatt god onsdag!

    Klem fra meg.:)

    SvarSlett
  12. her var det masse spennende! regner med at vi får se mere av dette etterhvert :)

    klem

    SvarSlett
  13. Skal du gjøre noe med den pidestallen? Trekning hos meg nå :)

    SvarSlett
  14. Så koselig blogg du har :) Eg har også vore hos bestemor og funne diverse fine ting og tang- men mest bilder. Bilder fra då bestemor og bestefar var unge, og noko nyere :)

    SvarSlett
  15. Så heldig du er. Jeg gleder meg til å få se resultater.

    Ha en finfin aften
    Klem

    SvarSlett
  16. Her var det mye muligheter......Hege

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!