WORK IT OUT

Jeg søker jobber om dagen, og som et avbrekk i leting og søknadskriving lager jeg Polyvore-sett!
Tydelig inspirert av jobb og høst, har jeg laget disse settene, og drømmer om å troppe opp i noe a`la dette i min nye jobb! Det siste antrekket har jeg tenkt til å spare til en jobbmiddag!
De siste dagene som har vært fylt med akkurat passe regn og gråtoner
har fått meg til å tenke på høsten!
Når sommeren går mot slutten lengter jeg etter å dra på meg nye,
velduftende skinnhansker,
strikkede og feminine luer, knehøye skinnstøvler og innsvingte ullkåper!


beauty

Back to work

femme fatale

I kveld blir det grilling med min bror og hans bedre halvdel! Så nå skal jeg lage i stand salat og gjøre de siste forberedelser!
I går fikk jeg hyggelig overraskelse: en award fra Irenes verden! Den skal gis videre til 11 andre, så den trenger jeg litt tid på, men jeg kommer tilbake til den så snart jeg har pønsket ut 11 stk å gi den til!
Ha en fin dag!

Kommentarer

  1. Hei :-) Veldig kule jobbantrekk du hadde laget! Jeg digget de! Skulle ønske jeg kunne gå sånn på jobb hver dag!

    Nå har jeg konkurranse, så ta gjerne en titt innom: victoriasinspirasjon.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Bonjour og GRATTIS med Award!
    Langtur med små barn og gips er kanskje ikke det lureste, nei... Men som du sier er jentetur et alternativ. Jeg skal på jentetur i august! Så du driver å søker jobb ja! Lykke til!!! Har jeg drevet med i det siste også, men det ser litt mørkt ut dessverre. Svært få stillinger innen humaniora om dagen...

    SvarSlett
  3. Skjønner at du er en stilig dame. Lekre antrekk;) Orker ikke tenke på høsten nå, vil helst ha litt ordentlig sommer først;) Spennende med jobbsøking! Gratulerer med award!! Har fått samme selv- og jeg også driver å spekulerer...
    Natti natt

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg