Små,ferdigstilte prosjekter!!

Jeg har lenge skrevet til dere at jeg har hatt noen baller i luften den siste tiden..
Jeg har blant annet latt meg rive med i spraymalingsvinden som blåser over blogglandia om dagen, og da er det spesielt de trehvite kurvene som har fått smake sprayboksen!

Jeg måtte også teste ut dette, og jeg har flere ting som står for tur som jeg viser dere når det blir klart!


Ikke noe hokuspokus, men de ble bra synes jeg!
Sprayet med billakk fra Biltema,og så laget jeg hjerter av ståltråd og en blomsterranke jeg kjøpte hos Kremmerhuset. Disse kurvene har jeg i Liatorp-skjenken min, og de
holder servietter og diverse stearinlys på sin plass!


Endelig har jeg fått ferdig et bilde til Olivias rom. Her har jeg malt en gammel brun treramme hvit.
Jeg stiftet på et par rader med en dekorasjonstråd med sølvperler på, og klippet ut små ting fra et scarpbooking-ark som jeg kjøpte på Panduro.

De små marihøne-klesklypene har jeg kjøpt på en barnebutikk her i byen. Rundt rammen har jeg skrevet inn La patisserie (konditori på fransk), og bildene som jeg har hengt er av muffinser, kaker, sjokolade og annet godt!

Trykk på bildet om dere vil se nærmere!

Porten som Anders har laget er nå blitt malt hvit,

og jeg vil også vise dere litt av godsakene jeg har i hagen; epler og kirsebær!

Og så litt lavendel og eføy, tror jeg..!


Olivia står oppreist i grinda si nå, og hun blir mer og mer stødig for hver dag, og tør nå til og med brife med bare å holde en hånd på grinda!
Ganske morsomt å se hvor glad hun blir hver gang det går litt fremover for henne!
Heldigvis har hun forstått at å ramle det skjer, og det kan også gjøre vondt, så tar hun det litt mer med ro nå,
og ho mor kan slå fra seg tankene om å kjøpe hjelm og full hockeyutrustning til henne!!

Kommentarer

  1. Så fine kurvene ble! De hadde passet fint hjemme hos meg også :D. Likte bildet du har laget veldig godt! Svært inspirerende! Så gøy at jenta di er i ferd med å slippe taket - da er det nok ikke lenge til hun løper rundt!

    Ha en nydelig uke!
    //Christine

    SvarSlett
  2. Kurvene dine ble veldig fine synes jeg - det skal ikke så mye til før ting får et helt annet uttrykk. Bildet du har laget til jenta di ser også veldig fint ut...originalt, og så gøy å ha noe som ikke alle andre har!

    SvarSlett
  3. Så flink du er! ;) Kurvene ble kjempesøte!! Jeg skal en tur på Scrappiness i dag, fikk gavekort der til bursdagen min forrige uke.. tør å vedde på at jeg må ut med en del selv og, klarer ALDRI å gå ut derfra med bare en pose.....

    Så nå skal jeg lage et skikkelig bra Dreamboard på lerret og greier.. Vi burde ta en hobby-lunsj en gang! eller kanskje aften med litt sprudlevin og barnepass?? ;)

    SvarSlett
  4. Helt utrolig!!

    Har vært innover i dag for å finne hvite kurver, men kun funnet slike jeg vil ha i mørke.

    I morgen blir det biltema på meg:)

    Takk for tipset! Blir så inspirert av bilde collagene dine, så nå har jeg begynt å prøve meg forsiktig med kreativiteten også.

    Første prosjekt ligger på bloggen min:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg