Helgens antrekk

Da var det torsdag igjen, og jeg kan endelig vise frem helgens antrekk som jeg har satt sammen på Polyvore.com. Dette er noe jeg synes er fantastisk gøy, så helgens antrekk hver torsdag har kommet for å bli! Håper dere synes det er greit med litt fashion også!!
Denne helgen skal vi stille i nydelig kjole i fargen seafoam med gull-tilbehør, dette for å vise frem den gyldne solbrune fargen vi har fått i dette fantastiske været som har vært! Det er få farger jeg synes gjør seg så fint mot solbrun hud som turkistoner! Og beltet som hun har i midjen har jeg satt dit ( det var opprinnelig ikke på kjolen) , og det synes jeg bare er helt fabelaktig!


Seafoam-gold
I dag viser tempen på dataen 18 grader, og det er litt overskyet her hos meg. Må si jeg synes det er deilig, og det var veldig deilig å kunne lufte hundene i går kveld uten å renne bort! Og nå skal jeg passe på å trene litt med Wii Fit èn min, det er en fordel med litt kjøligere dager, er jo håpløst å trene i den varmen som har vært nå, tror nesten det kan være farlig også!;)
Og senere blir det en tur med fergen inn til sentrum for å kjøpe stropp og stoff til Olivias spisestol, og stoff til gardiner jeg skal sy til rommet hennes! Og så skal jeg levere kameraet til reparasjon så jeg får vist dere disse småprosjektene mine!
Olivia reiste seg opp i lekegrinden i går kveld for første gang, og hun har reist seg opp et par ganger på morgenkvisten her også!Lurer på hvor lang tid det tar før hun går da??
Ha en fin dag!

Kommentarer

  1. Aaaahhhh, Polyvore ❤ Det er så morro, men man blir virkelig bitt av basillen. Jeg kan hvertfall sitte ut og bort å pludre med det :) Jeg måtte innom for å si at jeg er med på French Friday i morgen :) :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg