Helgens antrekk- Somewhere beyond the sea....

Noen lengter etter sommer igjen....

og vil ha en mulighet til å bruke de fantastiske skoene du ser nedenfor!

Min inspirasjon denne uken er en sang, fantastisk! Mest kjent fremført av Frank Sinatra, og mange vil sikkert huske denne sangen fra filmen Finding Nemo!

Somewhere beyond the sea




Somewhere beyond the sea

Somewhere waitin' for me

My lover stands on golden sand

And watches the ships that go sailin'

Somewhere beyond the sea

She's there watchin' for me
If I could fly like birds on high

Then straight to her arms I'd go sailin'

It's far beyond the star
It's near beyond the moon

I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon
We'll meet beyond the shore
We'll kiss just as before
Happy we'll be, beyond the sea

And never again I'll go sailin'

I know beyond a doubt,
My heart will lead me there soon

We'll meet, I know we'll meet
Beyond the shore
We'll kiss just as before
Happy we'll be, beyond the sea
And never again I'll go sailin'



LA MER



La mer qu’on voit danser
Le long des golfes claires
A des reflets d’argent, la mer,
Des reflets changeants sous la pluie.
La mer au ciel d’été
Confond ses blancs moutons
Avec les anges si purs, la mer,
Bergère d’azur infinie.
Voyez près des étangs
Ces grands roseaux mouillés.
Voyez ces oiseaux blancs
Et ces maisons rouillés.
La mer les a bercés
Le long des golfes clairs,
Et d’une chanson d’amour la mer
A bercé mon coeur pour la vie.



I morgen er det FRENCH FRIDAY, DON`T MISS IT! Jeg ble i forrige uke kontaktet av et interiørfirma i Paris om jeg ville lage et innlegg om deres produkter, og det ville jeg:

Det har fått plass i morgendagens innlegg: Kom innom for en titt!!

Siste sjanse i morgen for å være med på min Give Away, se bloggen øverst til høyre for mer info!!




Kommentarer

  1. Så spennende med dette franske firmaet..oioi..det gleder jeg meg til å se;) Nydelige sanger, selv om jeg ikke skjønte så mye av den siste, snakker du fransk?
    Mine hagemøbler er kjøpt på jysk- så de var ganske rimelige, jeg var fast bestemt på at de skulle være hvite;) Til neste år har jeg lyst på to slike liggestoler - airondack eller hva det nå heter..og selvfølgelig skikkelig tropesommer i samme slengen;)
    Og de skoene var lekre;) Jeg beundrer alle som klarer å gå i slike sko;) Føttene mine begynner å svi etter en stund;)
    ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Wow!
    Det blir spennende å se det innlegget!
    Ha en fin ettermiddag, klem,M

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg