Helgens antrekk- preppy student!

Torsdag og helgens antrekk står for døren! Høstfølelsen er stor hos meg om dagen, både fordi været tilsier mer høst enn sommer, og fordi det daglig dumper ned herlige høstkataloger i postkassen!


Ellers er det mye ankelhøye boots-sko, og tendensen nå er åpen tå og snøring i boots! Så jeg går ut fra at det er helt OK å bruke sokker og strømper i åpen tå-sko for en gangs skyld, ellers blir det mye blå tær i høst!



Ellers er det veldig mye strikkete plagg denne høsten, og rutete skjørt! Jeg ønsker den "preppy" stilen hjertelig velkommen og stiller mer enn gjerne opp i skotskrutet skjørt, lammeullscardigan, perlekjede og trenchcoat!
Stikkord for høstens mote er småprippen skolejente og gulltilbehør!


Lawstudent


Ikke glem French Friday hos meg i morgen, jeg kommer til å vise noen aldeles lekre bilder!
Dont`t miss it!
Og ikke glem min GIVE-AWAY, se bloggen øverst til høyre for regler!!




Kommentarer

  1. For et utrolig fantastisk antrekk! Du må begynne å nevne priser og hvor du finner disse søte plaggene, syns jeg. :)

    - M

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg