Gjestehytte-prosjekt!

Vi har store planer om å plassere en gjestehytte på tomta vår. Anders har i det siste jobbet med å hogge ned trær og gjøre plass for en slik hytte!



Hytta vil fungere som oppbevaring for svigerforeldre og andre slektninger fra Sverige,
men mest som lekehytte for Olivia etterhvert..


Interiør vil bli preget av at det er en liten jente som skal styre og stelle der for det meste, så det blir mye farger og humor i interiøret...

Disse er noen av hyttevariantene jeg ser for meg....


(hytteogbolig.no)



Hytta vil bli malt hvit med grå eller blå detaljer...














(scanpro.no)

Greengate er en stoooor inspirasjonskilde til interiøret jeg ønsker å ha i hytten!
Det passer like bra til barn som voksen, og er herlig optimistisk!


Hytta skal være sommerlig, og gi et avslappet, friskt, men likevel litt kaotisk uttrykk!!

Det skal bli litt det glade vanvidd av farger og mønster!!

Stikkord for interiøret jeg har tenkt meg er:
farger,

mønster...


lekent og humoristisk...




blomster og ruter.......





prikker..roser......





(greengate.dk)



Veggene og taket i hytta blir nok mest sannsynlig malt kritthvite for å få mest mulig følelse av rom i den lille hytta, men jeg planlegger å male gulvet i en svak turkisfarge..ser for meg at det kommer til å bli fantastisk mot de kritthvite veggene og taket!

Dette prosjektet er ikke ferdigstilt på en stund, men vi er et skritt på vei iallefall! Jeg holder dere oppdatert underveis i arbeidet!! Dette kommer til å være min lille interiør-baby i tiden som kommer!

MER INSPIRASJON TIL HYTTE-INTERIØRET:
Jeg ser for meg masse tallerkenhyller på veggene!
Dette blir jeg inspirert av:
Helt nydelige hyller med masse artig pynt!
( foto: Martha Stewart)
(foto: flickr.com)

Bokhyller....
Dekor og møbler i sukkertøyfarger..
Køyeseng er praktisk i en liten hytte!
Veldig fint med egen hylle til hver "etasje"!
Farger og dekor til inspirasjon... jeg er så fan av slike smykke-prøvedokker!
Kjempesøt hylle!
(foto: kaboodle.com)



Ellers så har jeg (nesten) tusen små (og noen litt større) prosjekter i ilden for tiden, og så snart jeg får tilbake kamerat mitt, så vil jeg vise dere fortløpende etter endte prosjekter hva det er jeg driver med om dagen!!

I dag blir det buffet-lunsj på SAS-hotellet med en venninne!

Kommentarer

  1. Hei. Så masse flotte bilder til inspirasjon. Stor fan av greengate selv, og lager lekehus til Amalie der jeg ønsker meg masse farger. Selv har hun bestemmt at det skal være lilla (ja, en bestemt liten dame på 2 år), og greengate egner seg vel ikke akurat for barn. Men kanskje de har noe i plast?

    SvarSlett
  2. Så spennende;) Kanskje jeg også skulle hatt slik oppbevaring til svigers;) Hadde nok ikke likt det;) Synes det er så koselig med slike hytter, får lyst på selv, men det blir nok med drømmen. Bør heller fokusere på rommet til storebror. Greengate har mye fint, ser at det kommer et veldig fint mønster til høsten, så blir fristet til å hive meg på bølgen!! Foreløpig har jeg null og niks..likte de boksene med sommerfugler på..
    Håper du koste deg på bufeen!

    SvarSlett
  3. Dette höres spennende ut! Og jeg bare digger Greengate. Du maa forresten passe deg paa Gare du Nord. Det er litt skummelt der! Forresten, blir det Frankrike tur!? Ha en fin uke du ogsaa!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg