FRENCH FRIDAY- OOOH LA LA CADEAU



Jeg har ikke blitt klok på om denne nettsiden opprinnelig er fransk eller ikke..Men de selger iallefall gavepakninger, hvor mange av de er franskinspirerte, og navnet på nettbutikken er franskt! Det er nok til å kvalifisere som French friday-materiale!




Nettstedet http://www.ooohlalacadeau.com/ selger altså de lekreste gavepakningene du kan forestille deg!



De har på forhånd satt sammen gavepakninger for oss som passer til ulike tema, eks. innflyttingsgave, nyfødtgave, morsdagsgave, romantiske gaver og annet.






Denne kalles Pink lady og er en innflyttingsgave!
Du får med en nydelig nøkkelring og et duftlys med fyrstikkern til!



Denne kalles Parlez lovenotes, og er en romantisk gave med brevpapir og tilhørende duft til å spraye kjærlighetsbrev med!



Denne kaller de for Well nested, og er en gaveeske som inneholder: badesalt, roseduft,stempel med 11 ulike fuglemotiv, liten notatbok og sjokoladedryss!







Pink Paris: fun, feminine & flirty er beskrivelsen av denne gaveesken...postkort med bilde av Tour de Eiffel, stempel med ulike Paris-motiv og et reiselys med duft!




French velvet- her får du papirvekt med Paris-motiv og ulike badesalt i nydelig gaveeske!
Barefoot in Paris- en gaveeske med reisedagbok, teposer med grønn te for trette øyne, nøkkelring og handlenett i damask...
Klikk dere inn for et herlig syn, og ikke minst flott inspirasjon!
Jeg er så heldig å ha fått med med meg Fjellrosa som deltaker på FF denne uken, sjekk ut hennes nydelige blogg
( jeg kan få tilfeller av både hjertebank og frysninger når jeg klikker meg inn på bloggen hennes, hun gjør alt så delikat, tar de lekreste foto, og er en inspirasjonskilde av høy rang!!)
Fjellrosa og livet under stjernene


Ha en fantastisk fransk fredag i dag, og nyt et glass god fransk vin med et nydelig stykke fransk ost ikveld for å gjøre fredagen ekstra fransk!
Titt inn imorgen for ukas høydepunkt: PINK SATURDAY!!!!!

Kommentarer

  1. Oj oj oj, der var masse fint. Må nok ta meg en tur inn å se.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  2. I love them all!

    Happy french friday and bon weekend,

    Leeann

    SvarSlett
  3. Ah, hadde jeg fått en slik gaveeske på bursdagen min ville jeg ikke hatt behov for flere gaver den dagen. Gud så mye lekkert. Og den mintgrønne..... ❤

    Tusen tusen takk for fine ord søte du. Jeg kommer innom for litt pink saturday i morgen og gleder meg. Jeg synes du har en virkelig nydelig blogg. Hvor du finner alle disse fine bildene henn er for meg et under, så fortsett den gode jobben :)

    SvarSlett
  4. Hei du!: )

    For en supersøt blogg du har, du viser virkelig mye fint og er full av inspirasjon for andre.. Legger meg til som følger og titter innom igjen!

    Håper du får en fin helg,

    Klem Frk T: )

    SvarSlett
  5. Ohoho! For en fantastisk side! Takk for at du deler med oss.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg