SEAFOAM-LYSESTAKER

I dag fikk jeg nyhetsmail fra Lunehjem.no og falt virkelige for disse lysestakene! Jeg ser mer og mer av denne fargen, og det virker som favorittfargen min er på fremmarsj! En slik skal jeg ha til kontoret, som er under lupen for tiden! Det har på en måte vært litt "uferdig", ingen pynt der! I går fikset jeg "ny" gardin der inne, og bildet av Audrey får Anders hjelpe meg med i kveld, ellers blir det tusen hull i veggen og alt blir skjevt...Jeg har ikke tålmodig til vater ,skruer, drill og den slags....det blir katastrofe hver gang jeg skal henge noe opp fordi jeg trenger et par-tre forsøk...og da ser plutselig veggen beskutt ut!
FRENCH FRIDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alle bloggere: Jeg har et lite bloggparty hver fredag som går ut på å vie fredagens innlegg til noe franskt, det kan være interiør, mote, mat, reisetips, språktips, ja hva som helst bare det har en eller annen tilknytning til Frankrike! Jeg vil gjerne ha med flere på dette, så jeg håper dere gir det en sjanse og melder dere på! Send meg en mail med bloggadressen deres på :
degodetingilivet@hotmail.com innen torsdag kl. 16.00
I dag er det en grå dag her på østlandet, og jeg drømmer om sol og sommer!!
Ha en fortsatt fin dag videre, alle lesere!!

Kommentarer

  1. hehehe...bruker ikke vater jeg heller så veggene her er ganske så beskutt!!
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  2. Denne fargen er helt fantastisk flott og har et veldig morsomt navn i tillegg. Jeg har lyst til å pusse opp hele huset på nytt jeg :) Men det tror jeg nok jeg får vente litt med.

    Skal på innflyttningsfest neste helg og de elsker denne fargen. Fikk derfor muligheten til å kjøpe noen fine til dem.

    Klem fra Lise Sundberg

    SvarSlett
  3. Nydelige de var..skjønner jeg må ta en titt inn på lune hjem!! Lykke til med kontoret- blir sikkert bra!!
    Ha en fin kveld
    Artig å få forklart det m french friday...har stusset på det..men nå vet jeg hva det går ut på!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg