HELGENS ANTREKK- THE PROMENADE

Denne uken har gått fort! Hånda mi er bedre etter tirsdagens lille ulykke, men jeg er fortsatt litt "hemmet" på visse gjøremål! Helgens antrekk er litt avslappet, florlett bluse i en fantastisk farge, flate ballerina og en litt gubbete shorts! Ikke så mye tilbehør, litt deilig parfyme, noen armbånd og noen makroner(!!). Jeg har en venninne som er i Toscana for tiden (lucky her!), og jeg ble litt inspirert til å lage et litt sånn "trippe-rundt-på strandpromenad-litt pussa på vin-avslappet men likevel chic-antrekk"!
candy
French friday er imorgen dere! Kommer litt brått på denne uken synes jeg, men for å være med send meg en mail i løpet av dagen på degodetingilivet@hotmail.com!



Ellers minner jeg om konkurransen som har trekning 15.juni!!Kommenter, følg og link!


Kommentarer

  1. Artig antrekk...så leser jeg på innlegget under at du har skadet hånda di!! Håper du blir bra igjen snart..kjedelig å være hemmet i det daglige...
    Ønsker deg en god dag!!

    SvarSlett
  2. For et utrolig nydelig antrekk! Trist dette med hånden altså, jeg som ville se hjemmelagede makroner for å avgjøre om det var verdig et forsøk. :P

    Jeg blir nok ikke med på French Friday denne gangen, ettersom jeg har eksamen i morgen, men kanskje neste fredag igjen? =)

    - Marie
    melkesjokolade.net

    SvarSlett
  3. hei!
    takk for kommentaren, helt enig! Det er alt for dårlig dyrevern her i norge! Man må nesten engasjere seg for at ting skal bli bedre! Åssen gikk det med masteroppgaven? fikk du bra karakterer?
    Det som er bra med denne fjernadopsjonen er at med en gang de har funnet et hjem til denne katten jeg hjelper, så får jeg en ny! og det er jo kjempe bra! For da kan man hjelpe til litt! Jeg elsker dyr, jeg skulle ønske jeg kunne hatt hele leiligheten full av dyr! Men den gang ei, samboeren min tåler ikke dyr. Men med engang vi får oss hus er det litt lettere. Da kan vi få oss noen dyr! Gleder meg til det.
    Hvis du vil fjernadoptere så kan du gjøre det på www.dooa.no Jeg blir veldig engasjert når du tenker og mener det samme som meg :-)

    hvordan går det med hånda di?

    klem fra dattera

    SvarSlett
  4. Hola! Her er noen forslag:

    - "Petite maline" -betyr liten rakker (jente)
    - "Bout de chou" -rett oversatt blir det "et stykke kaal, men brukes for aa si "lille, sote barn"
    - "Choupinette" - sies om smaa, sote jenter
    - "Les fringues d'Olivia" -klaerne til olivia ("fringues er mer familiaert enn "vêtements").

    Om du vil bruke baade "klaer", "rakker" og "liten" blir det "les fringues de la petite maline"... (klaerne til den lille rakkeren)

    Haaper du fikk noen ideer naa...

    ...og jeg er med paa french Friday!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg