Etterlengtet lavendel....

Nå har jeg endelig fått et par kasser med lavendel på plass i hagen! Sinkkassene kjøpte jeg på Biltema, de kostet 99 kr for tre stykk i ulike str. Jeg har gjort et ,ikke fullt så vellykket ,forsøk på å skrive
Amande (mandel) Lavande (lavendel!) og Olive (oliven!) på de med hvit maling. Jeg brukte altfor tykk pensel, så resultatet ble ikke helt som jeg hadde tenkt...
Den rosa vannkannen ( øverst til høyre) fant jeg tidligere i vår på Rimi for 20 kr!
Det var et kjøp jeg var veldig fornøyd med, siden jeg nettopp hadde sett nesten like til 149 kr!
I den minste sinkkassen har jeg et mini-oliventre, men det har nå visnet!
Oliven er en altfor utakknemlig plante for mine,alt annet enn, grønne fingre!

Litt fra sommeren her hjemme!

Olivia har fått sitt første badebasseng. Det er helt supert med både skygge og UV-beskyttelse (den gule blekkspruten er taket på svømmebassenget)!

I dag skal jeg på ortopedisk for å sjekke om jeg må operere i hånda etter det lille uhellet jeg hadde med nøttekutter`n! Senere idag får jeg besøk av lillesøster og hennes venninne, som også er vårt søskenbarn, de er 13 og 14 år, det blir koselig!!

Kommentarer

  1. Hei! Så gøy med franske navn på kassene! Mitt oliventre er faktisk den veksten som holder seg best på min balkong!Det med hånda di er jo bare helt forferdelig. Vi får krysse fingrene. Forresten, det er er dessverre ikke helt siste innspurt hva angår avhandlingen min... Har kontrakt som stipendiat frem til oktober og kommer til å disputere i begynnelsen 2010 en gang. Kos deg med lillesøster! Høres koselig ut. Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig med besøk. Fine blomster, hagekanna var et varp!! Hadde lavendel i fjor, nydelige er de, oliventre har jeg ikke prøvd meg på, men har skjønt at de kan være litt vanskelige- så trenger ikke være dine fingre det står på;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg