PINK SATURDAY
Her om dagen kom jeg over en blogg fra USA som en jente som heter Beverly har. Hun har startet opp noe som heter Pink saturday som andre bloggere også kan være med på. Pink saturday går ut på at du i lørdagens (!) innlegg viser et eller annet rosa(!). Jeg måtte bare være med, jeg har jo hatt flere rosa innlegg allerede, så dette var midt i blinken for meg! Bloggen til Beverly heter How sweet the sound for de av dere som ønsker å være med. Og dere trenger ikke være med hver lørdag hvis dere ikke ønsker det! Interessert? Gå inn på siden hennes og send henne en mail!




Her er mitt bidrag til Pink saturday fra fantastiske Roche- bobois!











Ha en fantastisk ROSA LØRDAG alle sammen!










Kommentarer

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg