TÅSPISSKO TIL EN KOMMENDE BALLERINA?

Jeg skal ikke bli en av de mødrene som tvinger barna inn i en interesse som egentlig er ens egen drøm som aldri gikk i oppfyllelse. Min drøm var å bli en ballerina, men det nærmeste jeg har kommet er voksen-kurset på Kari og Jørns som er har blitt nesten litt mer syklubb enn ballett (men veldig koselig altså!), og som er over etter påske dessverre. Jeg hadde dessuten en kort men bemerket karriere som 4-åring. Jeg liknet mer en liten grisunge der jeg kom i blekrosa ballettdrakt med noen kilo for mye og spurte danselæreren om barren (den man holder i) var til å tørke klær på! Det var bare å innse allerede den gang at jeg kom aldri til å ende opp i operaen!
Men idag har lille Olivia fått sine første tåspissko i str 25 ( 2 år ca), så får vi se om de bare blir dekorasjon eller om vi får tatt de i bruk etterhvert! Men frem til det skal de bare pynte opp på jenterommet!

Kommentarer

  1. Så nydelige! tipper hun blir en kommende prinsesse jeg:)

    SvarSlett
  2. ja, det er helt skjønne. Har bestilt et voksenpar også, som jeg skal pynte med i stua!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg