ØREDOBBER LEVERT RETT I POSTKASSEN
For noen dager siden hadde jeg et innlegg om en jente som lager de nydeligste smykker. Jeg falt et par øredobber som jeg også viste i innlegget, og måtte bare bestille de. I dag kom de pakket inn i en nydelig eske med sløyfe og et lite gullhjerte..Sååå koselig! Takk til Therese på Fjellrosa (linker til henne under blogger jeg liker)

KAN JEG FÅ BE DERE KREATIVE OG FLINKE BLOGGERDAMER OM EN TJENESTE?

Hva gjør jeg med denne skampletten som jeg synes ødelegger hele spisestua mi? Det er ikke noe alternativ å fjerne den på en stund, for da må vi ta gulvet også. Har tenkt på kanskje å male den hvit...Blir veldig glad for eventuelle erfaringer og gode råd!!

Kommentarer

  1. Hei!
    Jeg har en akkurat like ehh, stygg(?) ovn i min spisestue, har rett og slett satt en liten & lekker hvit fransk romdeler/skillevegg foran! Ellers kan du få den bygget inn av en snekker, slik at den får hvite kanter/en hvit ytterramme og hvitt "tak", og f.eks hønsenetting foran... Da kan du bruke den som et slags hjørnebord eller en sjenk...
    Hilsen Anette :-)

    SvarSlett
  2. Hei anette!!

    Tusen takk for supert tips, det hadde jeg ikke tenkt på, de ideene skal få ben å stå på kan jeg si deg!! Hjertelig takk!!!Klem AK;))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg