PÅSKEGODT



Kanskje ikke den mest tradisjonelle påskesnacksen, men veldig godt!

Det var på Son spa ble jeg inspirert til å lage dette smørbrødet. Det så noe annerledes ut enn dette, det var nesten en halvmeter bredt og chevreèn var to cm tykk. Jeg brukte en time på å spise det opp, og det smakte helt nydelig. Jeg har nå laget min egen variant av smørbrødet med noe mindre chevrè og westfaler istedetfor parmaskinke, og i noe mindre format. Men her er det bare fantasien som setter grenser for hva man vil gjøre ut av dette smørbrødet!
.
Vi får besøk fra Sverige nå i uka, så jeg regner med at det blir dårlig med blogging før til helga igjen! Nå må det vaskes, ryddes, bakes,pluss litt jobbing og eksamenslesning...! Men til helga er jeg tilbake med oppdateringer på barnestolen, spisestua og et lite hageprosjekt jeg har på gang, så det er mye å glede seg til!


EN RIKTIG GOD PÅSKE TIL DERE ALLE!

OPPSKRIFT


Ristet brød

Westfalerskinke

Chevrè

Rødløk

Paprika

Ruccolasalat

Balsamicoeddik










Kommentarer

  1. Hm..ser himmelsk ut,så den må prøves...Takk for oppskriften..Klem

    SvarSlett
  2. Det så fristende ut...
    Dette er en ny blogg for meg, kommer garantert tilbake! God påske!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg