KAKEPYNTING
Jeg har søkt for å få litt inspirasjon til kakepynting i det siste. Jeg skal nemlig bake kaker til Olivias navnefest som er nå på lørdag. Jeg har ikke så mye peiling, men jeg har nå kjøpt meg et kakepyntesett med farger fra Cacas. Jeg har noen ideer, ikke noe i nærheten av det du ser under her, men dere skal få se bilder av hvordan dette gikk i søndagens innlegg!

"Shabby chic"- dåpskake?

Egentlig en bryllupskake dette her, men denne likte jeg! Selvfølgelig med grå sløyfer istedet for brune..

Disse var herlige! Kunne lett gjort om disse til svarte schnauzer-muffins!

Litt "too much" for min smak denne ponny-kaka, men falt sikkert i smak hos den lille jenta som var så heldig å få den!

Jeg vil gjerne ha en slik Betty Boop-kake til min bursdag!

Ballerina-kake: denne var jo råflottKanskje en bok jeg burde gått til innkjøp av før jeg satt i gang...

I dag får jeg besøk av en venninne fra videregående som jeg ikke har sett på lenge. Det skal bli veldig koselig, og jeg ser virkelig frem i mot dette besøket!

Ha en riktig fin dag!

Kommentarer

Populære innlegg