GAMLE RAMMER FÅR NYTT LIV
Slik så rammene ut før make-over`n! De hang så vidt sammen. Jeg spikret en spiker i hvert av hjørnene, vasket de, grunnet og malte et strøk hvitt!

La til litt pynt...
Falsk eføy og et stort sinkhjerte
To perlehjerter med prisme inni
Og jeg har fått en etterlengtet dekorasjon over senga på soverommet!
Idag bærer det inn til Oslo for siste forelesning ever! Litt rart, men også veldig deilig!
Sist tirsdag hadde jeg min siste arbeidsdag på ekstrajobben jeg har hatt ved siden av studiene i 7 og 1/2 år. Så den siste uken har jeg avsluttet noen lange kapitler i livet mitt, og er nå klar for nye! Men først skal jeg kose meg med resten av permisjonen og gjennomføre to eksamener!

Kommentarer

  1. Det ble SKIKKELIG kult!!!! Pent heter det vel kanskje:)

    SvarSlett
  2. takk for det! Soverommet ble så mye hyggeligere! Utrolig hva så lite kan gjøre!Klem AK

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg