FRANSK INSPIRASJON
Det er ingen tvil om at jeg elsker den franske inspirasjonen innen interiør og at innslag av pompøse møbler kan være utrolig flott i den rette sammenhengen. Jeg velger å blande det med noe som er litt enklere slik at uttrykket blir mer avslappet og ikke "too much"! Men innslag av møblene nedenfor og med den rette stylingen synes jeg det blir fantastiske resultat!
Møblene du ser her fåes hos http://www.thefrenchfurniturecompany.co.uk/
Jeg har plukket ut noen av mine favoritter. Det var vanskelig å begrense seg for her er det mye fint!



Rosa drømmer til lillejenta i huset!


En avveksling til alle de hvite møblene

Flott lenestol

Divan

Lekker bokhylle

En drøm av et sminkebord

Nydelig stol

Dette speilet falt jeg helt for...

Skulle gjerne hatt en slik benk i hagen

Møblene og kandelaberen nedenfor er fra www.sweetpeaandwillow.com

Fantastisk skjenk og bord!


Denne sengen ville vært lekker i den rette sammenhengen!

Denne var også nydelig!


Kommentarer

  1. Åj,der har du funnet mye lekkert!;)
    Man faller for mye på slike nettsider..
    Ha en flott søndag..:)
    Klem C.

    SvarSlett
  2. Kjempe koselig det!:)
    Var et nydelig navn dere hadde på jenta deres.
    God påske til deg å!
    Klem C.

    SvarSlett
  3. Å her var det utrolig mye fint.Masse lekkert.God påske

    SvarSlett
  4. Ett lite spor etter meg... Koselig blogg du har :) God helg og påske!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg