FOR DEN FIRBEINTE SJEFEN I HUSET

Fin løsning for de minste som ikke kommer seg opp på egen hånd. Vår dvergschnauzer tror at hun ikke klarer å hoppe, så denne kunne hun trengt. Hun hopper nemlig som en hare for å komme unna dersom hun har en leke/noe godt og vi jager henne rundt i huset. Men ellers må vi løfte henne opp i sofaer og seng... fåes hos www.pet-super-store.com

Søte krukker til hundegodiset
Fantastisk hundeseng fra French bedroom company, http://www.thelavenderbarn.com/
Smijernsvariant som er helt kongelig!
Utrolig søte matskåler fra

Jeg synes disse var sååå fine, og ville ha disse for jeg skulle bytte ut skålene til jentene. Og de er sorte schnauzere, så da hadde disse hadde vært så morsomme!
Men prisen på 580 kr stk var litt drøy så jeg valgte heller skålene du ser nederst fra Lisbeth Dahl til en litt mer fornuftig pris til 119 kr stk hos http://www.smileydog.dk/ De kommer med posten i begynnelsen av neste uke!





Kommentarer

  1. Takk for det!! Koselig å høre! Klem AK

    SvarSlett
  2. Hei. Nå har jeg tittet gjennom bloggen din, og synes det var mye fint her. Spesielt lyskrona som henger på Olivia sitt rom. Den var bare kjempelekker. Også så jeg kjøkkenet ditt på NIB sin side, så jeg måtte jo innom å sjekke det ut. I like i like :)

    Håper du får en fin lørdagskveld med dine :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg