torsdag 12. mars 2009

PLANER FOR GANGEN

Veggen her har fargen bomull Veggen her har fargen delikat
Vi har en liten gang som forbinder stue, rommet til Olivia, vårt soverom og badet. Den er liten og vinklet, og er ikke i god stand. Da vi flyttet inn var den malt beige av noe slag, en farge som for meg gjør seg best på nylonstrømper...Jeg måtte friske den opp med litt farge, og malte strien lyseblå. Fargen ble litt mer intens enn jeg hadde sett for meg, men jeg lot det gå. Nå har derimot strien begynt å løsne fra veggen, så det har dannet seg noen lekre bobler enkelte steder på veggen...Så nå: Gangen må pusses opp! Strien skal bort og det skal legges nye lister! Det blir en del lister, da gangen fører inn til fire rom! Jeg har tittet litt på Jotuns fargekart for 08/09 og har funnet to farger jeg syns var utrolig fine. Siden gangen er såpass liten, har jeg bestemt meg for å velge en nyanse av hvit på veggene, og heller satse på fargede lister. Fargen jeg har tiltenkt listene heter Lady 2499 Delikat, og på veggene tror jeg det blir 1453 bomull. For fargene se: http://www.jotun.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!