onsdag 11. mars 2009

NY SOFA ELLER SPISESTUE FOR EN BILLIG PENGE- BEMZ

Jeg fikk noen stoffprøver i posten idag fra bemz.com. Det er et firma som syr sofatrekk, spisestoltrekk og puter som passer til Ikeas møbler. De har stort utvalg av mønster og er ikke så verst i pris. Jeg har veldig lyst til å bestille trekk til spisestuestolene, og den ene stoffprøven jeg fikk idag var helt nydelig! Den sklir virkelig rett inn med de andre fargene i spisestua vår. Og så er det striper..jeg elsker striper...

















Bilde av stoffprøvene ser du over( la ut to bilder for å gi bedre inntrykk av hvordan de vil bli på stolene). Jeg har grå trekk på de hvite stolene du ser på bildet nå, og skulle styre unna for lyse trekk, men de her er så nydelige at jeg tror ikke jeg klarer å la være altså...vaskemaskinen får heller gå en gang eller to ekstra, tror jammen det er verdt det!Det er prisen man må betale for å elske hvitt og lyst med to svarte hunder i huset!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!