lørdag 7. mars 2009

MITT FØRSTE INNLEGG

Nå er jeg en blogger også....har tenkt på det en god stund nå, men har liksom ikke fått ut fingeren! Men nå er jeg altså i gang! På denne bloggen ønsker jeg å dele med meg av det jeg synes er best innen mat, vin, interiør, klær, sminke og annet som er godt i livet!Nå tar jeg helga og deler med meg en oppskrift på knallgod pizza:

Til 4 personer ( gir to pizza)

Bunn:
8 dl mel
3 dl lunkent vann
1 pose tørrgjær
4 ss olivenolje

Saus:
1 boks med tomater
1 løk
2 fedd hvitløk
1 ss basilikum
4 ss tomatpurè
-kjøres med stavmikser eller i kjøkkenmaskin så den blir glatt

Fyll:
pepperoni
ananasbiter
ferske sjampinjonger
sorte oliven i skiver
mozzarella eller vanlig ost på toppen

Tilbehør:
1 beger kesam/rømme eller matyogurt med 2-3 pressede hvitløksfedd og salt og pepper
ruccola-salat

Bon appetitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!