mandag 16. mars 2009

DRØMMEN OM EN VAKKER HAGE

I høst plantet jeg med god hjelp fra lillesøster (da jeg var høygravid...) en del blomsterløk i hagen. Jeg er veldig spent på om det i hele tatt kommer opp noe...Jeg har ikke hatt hage før vi flyttet inn i huset i høst, så jeg er ganske så "grønn" på dette området ( eller så er det jeg ikke er..). Når sola titter frem nå om dagen, så klør det i fingrene etter å starte opp med hageprosjekter! Jeg har funnet noen bilder som i alle fall jeg kom i god vårstemning av!

Nydelig åpent lysthus..
En slik en hadde ikke vært dum..

Flotte, romantiske krukker fra Krukkegården i Ås


Fliser til å bruke i hagen, et morsomt innslag blant all granitten..



1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Tack igen för mejlet!
    Så fint du har det och så gullig din lilla familj är!
    Det här lusthuset var sååå fint!

    Ha en underbar dag!
    Klem
    Ann-Helen

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!