HERLIG OPPBEVARING
Hvorfor oppbevare i kjedelige forpakninger når man kan kjøpe disse retro fargeklattene hos http://www.favoritsaker.se/! En leser av bloggen tipset meg om denne utrolige artige nettsiden, og jeg falt helt for disse boksene. Jeg elsker bokser i alle varianter!



Søt liten boks til å oppbevare små skatter i!

Alle gode ting er tre, her kan du frakte dem i en flott veske!
Litt mer futt i denne enn Sun Light-kartongen, for oppvaskmiddel
Denne er til vaskemiddel, herlig!
Og disse Housewife-boksene var veldig morsomme!

Dette var til å bli i godt humør av, ha en herlig lørdag alle sammen!

PS! Jeg var en tur i Oslo igår og det første jeg ser er en utstilling av disse i vinduet(jeg gjorde klart dette innlegget torsdag kveld) hos Backe på Grensen! Artig! Der hadde de mange andre varianter av dem også!

Kommentarer

Populære innlegg