Sy! på en søndag!!

Jeg er nå lykkelig eier av boken Sy! av Cath Kidston. Lenge har jeg hatt planer om å komme ordentlig i gang med sying, som er en lidenskap jeg la på hyllen for mange år siden. Men det har ikke blitt rare sying selv om planene har vært der. I boken SY! følger det med ferdigklippet stoff, knapper og mønster til en morsom veske ( og mønster til alle bokens 40 andre syprosjekter også). Litt lettere å komme igang da, tenker jeg. Så etterpå idag skal jeg sette i gang med å sy meg en veske. Det er så mye fint å sy i denne boken at jeg får lyst til å ta meg en ukes fri fra jobben, mure meg inn nedi kjelleren og sy uroer, tøyhunder, grytekluter, spisebrikker, tøyservietter, quilttepper og annet fint som jeg finner i denne boken!



Senere idag blir det tur med grilling av pølser og marshmallows, herlige søndag!


Ha en flott søndag alle sammen!

Kommentarer

  1. hvordan gikk det med veska? har den der jeg også, men siden cath kidston-stoffet får kun kjøpt i england så kommer til å prøve å sy veska i ett billigere, mer tilgjengelig ;P

    SvarSlett
  2. Den boka har jeg og! Veskal står på planen etter påske...
    Myyyyye fint der!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg