Fuglebad

Endelig har jeg fått på plass et lite fuglebad i hagen, dette er kjøpt hos Søstrene Grene.

I år er hagens år i dette huset, ifjor malte vi huset og bygde nytt inngangsparti, så det frister mer i år å gjøre i stand ute. De 250 blomsterløkene Olivia og jeg plantet i høst er på full fart opp av blomsterbeddene. Anders la nytt gulv på verandaen ifjor, så den får vi også tatt i bruk iår, og jeg har allerede satt opp en masse hyller hvor urtene mine skal stå i år. Jeg fikk skikkelig grei på urtene mine ifjor, så jeg gleder meg til å sette igang i år også. Det er virkelig luksus å ha sin egen lille urtehage! :)


Ønsker dere alle en fin søndag! :) Får vel se å få opp noe påskepynt idag også, pappa kom her tidligere og minnet meg på at det er palmesøndag idag. Så da er jo påska igang!


Kommentarer

Populære innlegg