What I`m making tonight.....

ingen dumme nyttårsløfter om å holde seg unna søtsakene her i gården,
ikveld lager jeg Peanut Butter Fudge!
For oppskriften trykk på bildet under.


Hver søndag følger jeg den fantastiske Sophie Dahl på TLC.
Herlige oppskrifter og et usedvanlig avslappende og
inspirerende matprogram.

Ønsker dere alle en fin kveld, jeg nyter siste fridagen før det er tilbake på jobb imorgen.
Jeg er noenlunde frisk igjen, men den influensaen sitter jammen hardt i altså,den minste anstrengelse så kjenner jeg at hosten og febertendensen er der med en gang.
Derfor skal jeg ha en rolig kveld ,lage deilig fugde som jeg skal meske meg med foran TV under et varmt pledd...........


Kommentarer

  1. Tusen takk AK! :) Folk er jo rare! Haha.

    God bedring, bli helt frisk nå! Jobb i morgen her også. Gleeeder meg jeg! Emma er bare trassig all the time... :) Herlig alder!

    Puss puss Anine

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg