Mine nye fantastiske bøker!

Innom for å ønske dere alle en flott fredag og god helg.
Olivia og jeg venter på at Anders skal komme hjem med sushi til oss,
og etter maten skal jeg gå en lang tur med Ebba og Tilla i den fantastiske snøen som
har falt de siste dagene! Den har kommet både til glede og til stor frustrasjon for mange,
inkludert meg selv. Men når veiene er måket og nedbøren uteblir, så er det bare fantastisk med
vinterkledde landskap! Denne helgen blir det bare avslapning, og jeg skal kose meg med bøkene jeg fikk til jul. Den ene er Ost og vin av Thoralf Bølgen.
Jeg har allerede lest en del i den, og er snart osteekspert! Den andre er Hellstrøms siste måltid, som jeg ikke har rukket å lese så mye i enda,men som jeg gleder meg til å ta en nærmere kikk på!
Ellers blir det en etterlengtet tur til frisøren i morgen tidlig! :)


( Bildene er fra mitt kjøkken)

Kommentarer

Populære innlegg