Ukens økologiske gjerning!

Nå har jeg endelig skaffet meg et handlenett,
et tiltak mot målet om en grønnere hverdag!
Dette flotte nettet er i økologisk bomull,
kjøpt hos H&M for 30 kroner!
Det ligger nå fast i håndvesken slik
at jeg slipper å bruke plastposer unødig.
Det som var litt ironisk var at hun bak disken
var på vei til å legge handlenettet i en pose da
jeg kjøpte det! Da måtte jeg stoppe henne, og
si at det var strengt tatt ikke nødvendig!

Ønsker dere alle en fin St.Hansaften, for det er vel idag?
Vi feirer ikke før på fredag, og da skal det danses rundt
midtsommerstangen og synges: Små grodorna!

Kommentarer

  1. Hihi! Tankeløse mennesker:p

    Veldig søtt handlenett:D me like! hadde de flere sorter?:) (slik at jeg slipper å herme):P

    SvarSlett
  2. Heisan du. Flott handlenett du har skaffet deg. Hun kunne ikke hatt tankene helt på plass når hun skulle gi deg en plastpose å ha det i. He he.
    Ha en flott dag videre.
    :) Susanne

    SvarSlett
  3. Hehehe... herlig:)

    Ha en fantastisk feiring idag♥

    Gode klemmer

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg