Home Sweet Home

Noen bilder hjemmefra idag!
Ikke mye mannen i huset har å si når jeg innreder altså!
Hyllen til høyre er malt med hvit maling med rød konditorfarge i,
funker kjempebra!






Denne stolen er også malt med hvit maling med rød konditorfarge i, og
skrevet på med sølvmaling fra Panduro.
Kaffefilter-holderen er fra Biltema, den er malt hvit og fått decoupage på seg!

Denne gangen har jeg malt i en klarblå farge, det var fargen
jeg hadde klar til barnerommet dersom det ble gutt.
Jeg syntes fargen var så fin, så jeg bestemte meg for å ha den i gangen!



Korktavle med decoupage, kjøpt på marked i Gamlebyen,
Den er fylt med franske ting og pryder en ellers trist dør på kjøkkenet!






Denne lysestaken er malt med hvit maling i blandet en
nøye sammensatt miks av grønn og blå konditorfarge, for å
få en riktige seafoam-nyansen!







Denne plakaten henger i gangen! En annen variant av
det faste innslaget i alle interiørbloggeres hjem!








ut på tur idag...nesten varmegrader!





Og litt kakao når man kommer hjem..nå har jeg gitt så mye blod at
alle i familien har hver sin, pluss en til! Hihi!
Jeg er nemlig så heldig å få en slik herlig kopp hver
gang jeg er på sykehuset og gir blod!











Kommentarer

  1. Så fine bilder og fantastiske farger du har i hjemmet ditt! Mummikoppene bare elsker jeg!!! Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Så mye koselig!! Jeg liker decoupageideene dine! Kanskje jeg skal prøve jeg også! Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott du har det- digger stilen din :-)Hvor har du kjøpt muffinsbildet???

    Og takk for tips om konditorfarge... genialt rett og slett :-)
    ha en vakker mandagskveld :-) klemmer

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg