Puff!

En av 80-tallets store trender er tilbake!
Jeg hadde aldri trodd jeg skulle la meg rive med av en 80-talls trend,
men jeg har tross alt brukt tights nesten daglig i snart 5 år!
Men nå er det altså puff som er tingen!

Hvem har ikke sett på bilder fra 80-tallet og gremmet seg over puff og skulderputer?
Nå er det hot, hot, hot!

Jeg lar meg påvirke, enten jeg vil eller ikke! Og to gensere med puffermer har til nå tatt bolig i min garderobe, og jeg har en sterk mistanke om at det kan bli flere! Denne er kjøpt på Gina Tricot! Jeg holdt på å kjøpe den i grå,
men er veldig glad jeg endte opp med denne lekre blå istedet!

Kommentarer

  1. De genserne er kjempefine! Tenkte jeg skulle kjøpe en svart og en fin färj, de er så fine å ha til skjørt på jobb! :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin genser - nå fikk jeg også lyst til å ta meg en tur på Gina T.! :-) Ha en fin mandag!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig bursdagshilsen :-D
    Klem Jorid

    SvarSlett
  4. Ja er det ikke rart hvor påvirket vi blir når vi har sett det en stund, så begynner vi og like det....lekker farge...
    ha en fin aften
    klem edda

    SvarSlett
  5. Kjempefin farge! Skulle til å si at jeg ikke har latt meg friste av puff enda...men så kom jeg på den sorte cardiganen jeg bestilte her om dagen...hi hi

    SvarSlett
  6. Aj, så flott genser,og nydelig blåfarge. Trur jeg må ta meg en shoppingrunde når lommeboken tillater det;)

    Ha en flott uke
    Klem*

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg