Siste kveld med gjengen..

Siste kvelden ute med jobben i går! Jeg har hatt denne jobben ved siden av studiene i snart 8 år, vi har vært masse ute på middager og revyer, småturer til Strømstad og Hankø, vi har også vært på helgetur til Nice, Monaco og Praha! Vi har vært en flott gjeng som har hatt mye moro, både på og utenfor jobben, så det blir litt trist å forlate "jentene",men samtidig er jeg klar for noe nytt!!
Vi hadde det som vanlig kjempekoselig, og maten var helt nydelig!
Forretten var kamskjell, hovedretten var smørflyndre og desserten var en nydelig ostetallerken!



Dagen skal jeg bruke til å fikse mer i hagen, har fikset litt: bilder kommer! Vi har mange store prosjekter for tomta, men må ta en ting av gangen! Anders har jobbet med en port til oss noen dager, og den ble ferdig i går! Jeg skal male den, og så blir den selvsagt et offer for mitt kamera og blir bloggmat! ( men først må kamera på "operasjon", da det deiset i dansegulvet i går og fikk seg bokstavelig talt en knekk...)

Jeg har også fått selskap i hagen av noen nydelige lavendelplanter, et lite oliventre og en ripsbusk!

Litt senere idag har jeg tenkt meg på frimarked!

Ha en fin søndag!


Kommentarer

  1. hørtes ut som en kjempekoselig kveld!
    Kos deg med hagearbeidet! :)
    gleder meg til å se bilder av porten:)

    Irene

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en flott kveld med godmat!!
    Kos deg med hagearbeidet!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg