LA VIE EN ROSE

Jeg elsker roser..friske, falske, tørkede..min absolutte favoritt er de lavendelfargede rosene...jeg kan vanskelig forestille meg noe vakrere?
(FOTO: BLANDET DROPS)


Roser som dekorasjon, en av mine favoritter...med blonder eller ballettsko blir det vidunderlig..


Man kanskje tenker at det kan bli for mye roser, men her ser man at det går fint ann å ha roser på alt uten at det blir for mye!! Jeg mener alle hjem trenger et sted i huset hvor man har gjort ting " a little bit too much"! Bildet under er et flott eksempel på et slikt sted!

(FOTO: BEGGE OVENFOR FRA COUNTRY LIVING)

Er ikke dette de mest fantastiske isbitene du noen gang har sett??
(FOTO:CASA SUGAR)



Jeg vil ha slike gummistøvler når jeg pusler i hagen eller i regnet...flaks at jeg ikke eier noen gummistøvler, da har jeg en grunn til å kjøpe disse fra Cath Kidston!


(FOTO: ASOS.COM)

Nydelig rosepledd fra Au Maison..Blått og rosa i nydelig kombinasjon...



(FOTO: AU MAISON)

MELD DERE PÅ FRENCH FRIDAY, DA DERE!!
SE GÅRSDAGENS INNLEGG FOR MER INFO!

HA EN VIDUNDERLIG DAG!



Kommentarer

  1. Nyyydelig :))
    Hilsen ei som og elsker roser :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Jeg har faktisk støvler med roser på, haha- kanskje jeg må legge dem ut på bloggen. nydelig med roser i lavendel, det eneste som plager meg med roser er at kvaliteten er så som så..men fine så lenge det varer..og nå kommer det jo roser i hagen også. Ha en rosenrød dag da;)
    Fine bilder du hadde funnet!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg