HELGENS ANTREKK


Helgens antrekk denne uken består av mitt absolutte favorittplagg denne sommeren, JUMPSUIT! Denne i rosemønster fra Asos er fantastisk! Med et par pumps i knallgult blir dette et antrekk som tiltrekker seg oppmerksomhet!! Ikke helt det jeg kommer til å stille på lørdagens middag med jobben, men hadde gjerne gjort det!!


pastelmania
For dere som husker mitt lille kjøkkenuhell, kan jeg nå informere om at jeg mest sannsynlig må operere...Fingeren blir ikke bra, og kan ikke løfte seg ved egen kraft...Så legen sa det mest sannsynlig er kuttet over noen sener,og at dette krevde komplisert kirurgi(?)! Hipp hurra for å bli kuttet opp i hånda en gang til, sydd innvendig, ha en ubrukelig, bandasjert høyrehånd i lang tid med baby og badevær! Og hipp hurra for leger som ikke kan gjøre jobben sin med en gang: Man skal ikke sy igjen en finger uten å røngte eller sjekke at noen sener er kuttet over!Det medførte 10 dager på antibiotika, en helsikes masse ekstrautgifter og nå muligens komplisert kirurgi for meg, takk skal du f.. meg ha!Arghhh!!!Liten avsporing der fra min ellers lille rosa, fredfulle verden her på bloggen, men noen ganger renner begeret over for meg også!
IKKE GLEM FRIST FOR Å MELDE SEG PÅ FRENCH FRIDAY IDAG KLOKKEN 16.00 PÅ MAIL: degodetingilivet@hotmail.com! Kom igjen, dere, bli med!!!

Kommentarer

  1. Du har min fulle medfølelse angående hånda di..så kjedelig at man ikke kan ta å gjøre ting ordentlig med en gang!! Håper resultatet blir bra nå...skjønner du blir frustrert!! Lekker outfit, de gule skoene var rå..bare synd at det er en slik tortur med høyhælte sko...
    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!

Populære innlegg