Søndagsmiks fra hjemmet...
Her ser du mitt nyeste bidrag til garderoben,jeg er så fornøyd. Og jeg kan ikke tenke meg en mer perfekt t-skjorte til en interiørgal som meg selv! Stolen har til og med små påsydde "diamanter"!Kjøpt på http://www.laredoute.no/
Denne lille bilen er det seneste bidraget til Olivias lekesamling. Jeg falt pladask for denne lille røde dama med prikkete hjul og store lepper! Den har en rangle inni som gjør henne ekstra interessant! Kjøpt på Kremmerhuset til kr 99.

Enda mer av tulipanene i hagen som jeg er sååå stolt av! De bare vokser seg lenger og lenger, snart er de 1 meter høye!


Her er hundene våre, Tilla 2 år til venstre og Ebba 6 år til høyre. Tilla er en dvergschnauzer og Ebba er en schnauzer ( mellomschnauzer het rasen før). De koser seg veldig i hagen for tiden, som forresten har blitt så grønn og fin og blomstret over natten her om dagen! Det er vår første vår i huset, så det er veldig koselig å se hvor flott det blir her når alt spirer og gror! Vi har to epletrær, et kirsebærtre, en syrinbusk, to rosebusker, en lang rad med peoner, tulipaner,to eiketrær, seks- syv furutrær, masse viltvoksende blomster i fjellet (og ugress..), eføy på hele muren, et lite grantre, enebærbusker og andre buskevekster...ja, det er ikke måte på hva som er stappet inn på denne tomten!

Husk konkurransen ( det er bare til å legge igjen en kommentar til seneste innlegg og si fra du er med, følge bloggen og skrive et innlegg på din egen blogg at jeg har konkurranse)! Ha en fortryllende søndag! Jeg lovte forresten å vise en smart oppfinnelse og et lite prosjekt jeg har gående uken som gikk...det kommer, prosjektet har måttet vente pga eksamen og oppfinnelsen har rett og slett måttet vike for andre innlegg denne uken!



Kommentarer

Populære innlegg