INSPIRASJON TIL BARNEROM

-pINK AnD greEn-
I dette settet går det i rosa og grønt, som jeg synes er en helt nydelig kombinasjon. Her blander jeg litt barnslige dyr med det litt mer klassiske romantiske. Den lille slangen er en wall-sticker som man kan dekorere veggen med!

Pink&green


Crazy animals...
Her er det også litt dyr, men dette settet kan også funke til en liten gutt, for det er ganske nøytralt. Blanding med mye ruter, fargene er rosa, grønt, hvitt og litt blått! Nesehorn-veggpynten fra Rice er noe av det kuleste jeg har sett på lenge, og jeg har veldig lyst på et sånt hode til Olivias rom! Ved koffertene sitter kosedyr i samme serie. Hvite møbler fra Ikeas Hemnes-serien til barn!

animals
VINTAGE-BABY
Stikkordene her er duse pasteller, nostalgi, romantikk og feminintet! Det perfekte tilbehøret til en liten vintage-babys rom! Vegghylle og mannekeng-dokke i nydelig seafoam-farge som gjør seg fantastisk sammen med den lekre sølvfargede kommoden!

Vintage-baby
Dersom du trykker på bildene får komplett liste på leverandører av ting og møbler du ser på settene jeg har laget!

Ikke glem konkurransen jeg har gående frem til 15.juni. Se øverst til høyre på bloggen for info!

Kommentarer

Populære innlegg