SPISESTUA PUSSES OPP


Både fredag- og lørdagskveld pluss søndag gikk med til å pusse opp spisestuen jeg kjøpte på finn.no for en tid tilbake. Målet er å få den ferdig til Olivias navnefest som skal holde hus her på lørdag!





I underetasjen har vi garasje og verksted. Dette har vært Anders sitt "hide-away" der han har mekket og ordnet. Men nå har også jeg funnet veien ned i kjelleren med mine små prosjekter. Det er deilig å rømme ned i kjelleren med et glass hvitvin, og bare nyte stillheten!







Her holder jeg på i garasjen. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle klare å håndtere en drill som jeg gjør nå om dagen. For et år siden klarte jeg ikke å slå i en spiker en gang!












Putene er tatt av, og jeg har bestemt meg for at stoffet på stolene skal være i en eller annen rosa-nyanse.

Spisestua var klar på mandagkveld for omtrekking, men i løpet av natta hadde det vært så kaldt i garasjen at alt var dekket av små fine bobler. Ikke gøy, så nå må det slipes ned igjen og males enda en gang....

Kommentarer

Populære innlegg