LITT HELGESHOPPING-LISBETH DAHL OG BABYSKO

er storfornøyd med gårdagens lille shoppingfangst..jeg fant krukker fra Lisbeth Dahl som jeg har ønsket meg lenge. De solgte dem på Kremmerhuset. Vet ikke helt hva jeg skal ha de til foruten at de bare står pynter opp for de er utrolig pene å se på!




Jeg klarte ikke å dy meg...
Olivia måtte få dette settet med pensko og hårband! Hun skal jo ha navnefest snart så jeg tenkte at dette måtte jo passe perfekt til den lyserosa linkjolen hun skal ha på seg...
God helg alle sammen! I kveld er vi bedt bort på middag og det skal bli veldig koselig!I morgendagens innlegg skal jeg begynne med å vise før og etter-bilder av huset som vi har pusset opp. Har endelig rotet frem prospektet slik at jeg får vist huset slik det så ut før. Jeg starter med soverommet, så følg med....!

Kommentarer

Populære innlegg