torsdag 21. mars 2013

Mot lysere tider

 
Endelig kom lysene og den nye senga! Med nye lys og ny seng, måtte hele soverommet gjøres om, og det har fått en helt ny stil som jeg gleder meg til å vise dere. Ting tar tid, spesielt når man har en baby som ikke vil sove slik som storesøster alltid gjorde. Jeg hadde trodd jeg skulle få tid til så mye nå som jeg går hjemme, men ting blir ikke alltid som man tror og barn nummer to ser ut til å være stikk motsatt av barn nummer en. Det jeg får gjort, er å gå trilleturer, og det er jo bra. Kveldene går med til bæring, byssing og trøsting, men i noe mindre grad enn før. Og jeg sover bedre enn noen gang på natten i vår fantastiske nye seng!
 
 
Når det gjelder soverommet gjenstår det nå bare å male nattbordet, og så kommer det bilder på bloggen såsmåningom!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!