torsdag 3. januar 2013

Fargeklatt

Senere i dag skal dette hvite sofabordet få en ny fresh farge. Først må Amanda våkne, spise og sovne igjen, så setter jeg i gang! Nykomlingen spiser og sover for det meste på dagene frem til middagstid. Da setter hun igang med skrik og uro frem til midnatt.Så det blir ikke tid til så mye annet enn å mate, trøste og bysse på ettermiddagene og kveldene. Heldigvis roer hun seg i elleve-tolvtiden og sover på natten. Etter samtale med helsesøster igår tyder det meste på at vi har fått et lite kolikkbarn. Vi får se om en time hos kiropraktor kan gjøre susen, ellers får vi bare holde ut en drøy måned til.

Nå hører jeg det grynter i vogga her, så jeg får avslutte! Ha en fin dag alle sammen!

                                                  

2 kommentarer:

  1. Hei.Jeg leste om kolikkbarnet ditt. Vi hadde ei som gråt hver ettermiddag frem til kl.23.00.Siden jeg ammet henne , prøvde jeg å kutte ut melka som jeg drakk.Det hjalp faktisk, for barnet kan reagere på det.Jeg ønsker deg og dine ett godt nyttår og lykke til. Dokker står han av.

    SvarSlett
  2. Hei :) Jeg drikker ikke melk,men man må kanskje kutte ut andre melkeprodukter også. Skal teste dette jeg, tusen takk for tipset :) AK

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!