fredag 10. august 2012

Hvis du skal til Gøteborg...






bo da på Clarion Hotel Post. Dette hotellet er helt nydelig, og ligger rett ved Centralstationen. Vi bodde på dette hotellet denne uken og storkoste oss. Frokosten var helt fantastisk, rommene var store og luftige ( superiorrom hadde vi), sengene var veldig gode og hele opplevelsen var flott. Vegg i vegg ligger Skönhetsfabriken, jeg var en liten tur innom for behandling og det er den nydeligste skjønnhetssalongen jeg har vært i noen gang. Jeg ble hilset varmt velkommen av en søt svensk jente, og fikk servert kaffe mens jeg ventet på et lite sølvfat i et nydelig glass. I sølvkrukken på fatet lå det en liten 70 prosent kakaosjokolade. Nydelig alt sammen! Jeg kommer garantert tilbake, og neste gang skal restauranten og den fantastiske baren testes ut også.

1 kommentar:

  1. hmmmm...her har jeg ikke vært,. skikkelig lekkert!!:))

    Nydelig rom under her, gleder meg til å lage jenterom til lillemor i huset her hjemme:))
    God lørdagskveld til deg:)
    Her er det håndballkamp som står på tapetet;))
    Klem Janne:))

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!