onsdag 18. juli 2012

Et barnerom til!

                                                               
Jeg har i sommer gleden av å pusse opp et barnerom til!
Olivia skal få nytt rom og valget har falt på tapet fra Borås Tapeter, Lilleby kolleksjonen. Blir ikke enig med meg selv om det blir hel vegg med kirsebær eller om jeg skal gå for fugletapeten. Det er kun en vegg som skal tapetseres i det nye rommet ( de andre veggene er helt lyse), men likevel er jeg redd fugletapeten blir for "rotete".  Jeg får tenke litt på det....men en av disse to blir nå iallefall!

Se andre fine tapeter fra Borås Tapeter her!


                                                     

1 kommentar:

  1. Jeg er helt enig med olivia:) kirsebær-tapetet er finest:) kommer til å bli kjempefint:) SIril

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!