fredag 30. desember 2011

Et godt år?


2011 skriver seg ikke inn i historien som et av de bedre årene for min del, både av årsaker som har rammet oss alle og årsaker av personlig karakter. Jeg ser derfor stort frem i mot å få starte med blanke ark på søndag. Vi starter året med å feire min kjære fars 50-årsdag, og det blir en god start på året å kunne feire denne dagen sammen med familien. Jeg pleier normalt sett ikke å ha noen nyttårsforsetter, da jeg er av den klare oppfatning at man når som helst i året kan ta seg sammen og bli et bedre menneske eller kvitte seg med en last. Men når jeg nå legger dette hersens året 2011 bak meg, synes jeg det er på sin plass med noen forsetter som en markering på at 2011 er lagt bak meg og at 2012 skal bli et godt år.
Det skal bli et godt år med gode prioriteringer.








Jeg ønsker dere alle et fantastisk godt nytt år, og verden skal definitivt ikke gå under for meg i 2012,slik noen har spådd at den skal. Tvert imot har jeg bestemt meg for at 2012 skal bli et fantastisk år fylt med kjærlighet, gode vennskap og minneverdige opplevelser. Jeg gleder meg allerede!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en liten hilsen!