torsdag 10. november 2011

mye fint fra Mille Moi


Nå ikveld harjeg flyttet litt rundt på ting og tang, og plutselig datt det en liten lapp ut fra et fat jeg kjøpte i sommer. Mille Moi stod det på lappen. Jeg googlet navnet og fant masse fint interiør!
Har jo sett de søte koppene på Home&Cottage, men har ikke merket meg navnet før. Glad at lappen ramlet ut og viste meg veientil alt dette lekre!








Nå tar jeg helgen, eller det vil si, fri imorgen og jobb igjen på lørdag. Imorgen er det planleggingsdag og Olivia og jeg skal kose oss sammen hele dagen!

2 kommentarer:

  1. heltgde har så mye fint og tøft og koppene fra Bastion er absolutt på årets ønskeliste til jul:)
    Synes Mille Moi kunne vært enda flinkere til å legge ut bilder på hjemmesiden sin,men de har kommet på Facebook også nå så da er det kanskje håp om flere bilder der???
    Jeg googler stadig vekk merker,best å følge med,ikke sant?
    toveklem:)

    SvarSlett
  2. Hei, så mye fint :-) Ha en fin dag i morgen :-)

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!