søndag 16. oktober 2011

Nå blir det andre cupcakes....

Denne boka har virkelig åpnet en ny verden for meg hva gjelder cupcakes. Jeg har prøvd mange ulike oppskrifter og har aldri lykkes med å lage skikkelige gode cupcakes. Derfor har jeg aldri giddet å legge ned noe som helst energi på å pynte de heller. Men nå har jeg testet ut en av oppskriftene i boken ovenfor og disse smakte helt fantastisk, så skal jeg gå til innkjøp av 1M, 2D og alt hva det nå enn heter alt sammen, og så skal det lages lekre cupcakes i mitt kjøkken også! Da kommer det fine cupcakes-stativet jeg fikk av onkel&tante til 30 årsdagen min endelig til nytte også!




Nå skal det slappes av her, Olivia og jeg har vært på tur idag med noen barn fra barnehagen. Både mor og barn er deilig trøtte av den forfriskende sjølufta!




1 kommentar:

  1. Høres ut som ei bra bok :)
    Eg syns det er gøyare å pynte enn å bake,
    viss du kjøper skikkelige tupper o.l. regner eg med du syns det samme :D
    Hilsen Grete

    SvarSlett

legg gjerne igjen en liten hilsen!